Beschikbare opties om e-mailinstellingen te bewerken.
Ga naar: WooCommerce > Instellingen > E-mails.
Voor elke vermelde e-mail is het mogelijk om jouw instellingen te configureren (optioneel).
Voor iedere e-mail kun je de instellingen en teksten veranderen. Dit kun je doen door op de knop “beheren” te klikken achter een e-mail van bovenstaande lijst. Zoals je ziet zijn er een aantal e-mails die worden verzonden naar de shop manager. Dit gebeurt voor de onderstaande e-mails. Zorg ervoor dat je hier jouw e-mail adres invult zodat jij degene bent die deze e-mails ontvangt.
Nieuwe bestelling
E-mail ‘Nieuwe bestelling’ wordt verstuurd naar de ontvanger(s) wanneer een bestelling is ontvangen.
Geannuleerde bestelling
E-mails voor geannuleerde bestellingen worden verzonden naar de gekozen ontvanger(s) wanneer bestellingen geannuleerd worden (als ze daarvoor op ‘in de wacht’ stonden).
Mislukte bestelling
Bestelling geannuleerd e-mail wordt verstuurd naar de ontvanger(s) wanneer de bestelling als geannuleerd is gemarkeerd (als deze eerst ‘in behandeling’ of ‘wachtend’ stond).
Nieuwe bestelling bon
E-mails voor nieuwe bestellingen worden naar de gekozen ontvanger(s) gestuurd wanneer een nieuwe bestelling is ontvangen.
Verkooprapport
E-mail met terugkerende verkooprapporten met de totale verkoop en belastingen.
Email instellingen
Stel hier de afzender naam en het afzender e-mail adres in dat jouw klanten zien wanneer zij een e-mail ontvangen. Je kunt hier ook de kleuren van de e-mails aanpassen naar jouw huisstijl.